Καταγραφή ενεργειών
Υποστηρίζεται η δυνατότητα καταγραφής των ενεργειών των χρηστών για λόγους ασφάλειας του συστήματος αλλά και εκπαίδευσης του προσωπικού. Οι ενέργειες που καταγράφονται χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:
- Ενέργειες συστήματος. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν ενέργειες που αφορούν την παρακολούθηση της κανονικής
λειτουργίας του συστήματος όπως: είσοδος/εξοδος από το σύστημα, καταχώρηση/εημέρωση/διαγραφή χρηστών,
καταχώρηση/ενημέρωση/διαγραφή οχημάτων, καταχώρηση/ενημέρωση/διαγραφή προσωπικού
- Ενέργειες δασοπυρόσβεσης. Εδώ περιλαμβάνονται όλες οι ενέργειες που έχουν να κάνουν με
τη διαδικασία πυρόσβεσης μιας πυρκαγιάς. Συγκεκριμένα γίνεται πλήρης καταγραφή (logging)
των παρακάτω ενεργειών όλων των χρηστών, για λόγους ασφαλείας και εκπαίδευσης του προσωπικού.
Οι κατηγορίες που αρχικά προσδιορίζονται ως σημαντικές για καταγραφή περιλαμβάνουν: ανάθεση οχημάτων σε πυρκαγιά,
ανάθεση προσωπικού σε οχήματα, ανάθεση συντονιστή πυρκαγιάς,
εξέλιξη του/ων μετώπου/ων της πυρκαγιάς και της κατάστασής της (σε εξέλιξη, σβησμένη),
μετακινήσεις οχημάτων κατά τη διάρκεια της πυρόσβεσης, μηνύματα που ανταλλάσσονται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πυρόσβεσης
Η καταγραφή των παραπάνω ενεργειών γίνεται αυτόματα από το σύστημα. Σε όσες ενέργειες αφορά,
καταγράφεται κι ο εκτελών την ενέργεια. Για παράδειγμα για κάθε αλλαγή στα στοιχεία ή στο επίπεδο εξουσιοδότησης χρήστη
τους συστήματος καταγράφεται αυτός που την έκανε.
Τα αρχεία ενεργειών μπορούν να ανοιχτούν με εξωτερικά προγράμματα παρουσίασης και διαχείρισης,
μέσα από τα οποία ο χρήστης μπορεί να επεξεργαστεί τις καταγεγραμμένες ενέργειες. Τα αρχεία υπάρχουν αποκλειστικά στον
server του συστήματος, οπότε η πρόσβαση σε αυτά είναι διαβαθμισμένη και επιτρέπεται μόνο στους χρήστες επιπέδου
εξουσιοδότησης Α, που είναι και οι διαχειριστές των εξυπηρετητών.